Serkan Özel " Canın Sağolsun " ePub ebook PDF ekitap indir (ePUB ve Düzenlenmiş PDF Nette İlk)

Yorum Ekle
Bir umutla beklediğim en güzel yarınsın...
Bir hayatın son sayfası olabilmekti mesele. Ya da toz tutmuş bir rafta unutulmuş bir kitap gibi ait olduğuna vefalı olabilmekti belki de.

Bunları düşünür oldum şu sıralar. Ben bunları düşünürken sanki sana doğru akıyor tüm saatler, saniyeler. Ve anladım ki biz seninle kendimizde bulmak istediklerimizi kaybetmenin ötesine geçemeyeceğiz hiçbir zaman. Şimdi her şeyi eksiltme vakti. Maviden geceyi, çaydan şekeri ve yalnızlıktan kendimi…

Çünkü seni seven o içimdeki çocuğun elini bırakalı çok oldu. Artık sana ayırdığım güzel günleri doldurdum. Bugün sondu…
-Serkan Özel-
Yazarın yayınevimizden çıkan diğer kitapları: Sıcak Ayaz, Kapalı Gişe Yalnızlık
(Tanıtım Bülteninden) 
SİTEMİZE DESTEK İÇİN BU YAYINI  ALTTAKİ FACEBOOK DÜĞMESİNDEN BEĞENİP PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN

Tüm Açıklamaları Dikkatle Okuyunuz, Akıllı Telefon Kullanıcıları En Alttaki Açıklamayı da Dikkatle Okuyun
 

 http://bc.vc/Igx3kQ
Alternatif
Pdf formatında İndirmek İçin "PDF İndir" İkonuna veya Alternatife Tıklayınız.

ePUB formatında İndirmek İçin "ePUB İndir" İkonuna Tıklayınız.

Akıllı telefon kullananlar (iPhone, Android vs.) yukarıdaki linklere tıkladığınızda reklamı geç yazısı yerine herhangi bir program indirme veya başka bir yönlendirme çıkması durumunda bir kez geri tuşuna basarak ( bir kez geri tuşuna basıldığında gelmezse söz konusu ekran gelene kadar geri yapın) "Reklamı Geç " sayacının bulunduğu sayfaya geri gelebilir ve reklamı geç dedikten sonra çıkan yandex linkinden yayının linkine ulaşabilirsiniz.

Yorum için açıklama