Kahraman Tazeoğlu " Vazgeçtim " ePub ebook PDF ekitap indir

1 Yorum

İnsan Sebepsiz Yere Terk Eder mi Sevdiğini?

Aklı ve mantığı ele geçiren, aynı zamanda akla ve mantığa sığmayan bir duygunun içindeyim. Geriye bakarak gitmeye çalışıyorum. Kırık bir umut taşıyorum. Aklım sende kala kala senden gidiyorum. İnsan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum. Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hâlâ rüzgârdan medet umuyorum… 
(Tanıtım Bülteninden)






Tanıtım amaçlıdır, kitabın pdf ve epub hali kısa zamanda eklenecektir




tags: kahraman tazeoğlu pdf indir, kahraman tazeoğlu epub indir, kahraman tazeoğlu ekitap indir, kahraman tazeoğlu vazgeçtim pdf indir, kahraman tazeoğlu vazgeçtim epub indir, kahraman tazeoğlu vazgeçtim ekitap indir, kahraman tazeoğlu vazgeçtim 
 

1 yorum:

Yorum için açıklama